Wednesday, February 2, 2011

Hello people,

Hello February and also, Hello to you ;’)

Amacam tahun baru? Amacam semua semua? Better than past? Or, worse than past? Isk isk. Harap harap takde lah macam tu la kan. Aku ade dengar satu quote. Quote ke? Err. Entah la. Macam ni bunyinya – ‘bernasib baik lah kita, kalau hari ini lebih baik dari semalam’. HAAA. Macam tu la. Tak sedap macam Ana Raffali nyanyi pun :P Maybe, kita semua nyanyi lagii sedap than quote tu. *termasuklah aku he he he*

Oh btw daripada aku melencong daripada blogger ke pelancong, (apa aku merepek ni,serious SYA serious). Actually, sekarang dah Tiga Februari la kan. Semua dah tahu benda tu. Kalau aku tak taip dalam post ni pun, korang tahu dah benda tu la kan. Isk. Lucu la korang ni. Lucu betul.

Macam cepat sangat masa. Baruuuuuu je 2011. And sekarang- dah Februari 2011.

Okay. Itu lah yang sebenarnya point. Yang dekat atas atas tu macam entah okay entah.
Best tau pegang angka limabelas ni. Sekejap datang rasa nak playful, sekejap datang rasa nak fully serious. Paham je kan semua tu? Well. Macam ni lah, ceritanya aku ambek PMR tahun nie. Waaaa nak menangis la rasa *tiba tiba*

Serious gi-la gi-la rasa nak menjerit satu Kuala-la-la Lumpur and nak cakap, aku tak ready lagi yang form one form two. Kalau form three tu tak kisah la sebab tak belajar semua lagi. Mesti semua cakap aku besu gi-la sebab PMR bukan nye a week later bukannye bulan depan tapi lambat la-gi. And yes LAMBAAAAAAT LA SANGAT.

Tutup cerita.

Huh. Baru je azam baru aku. Taknak balik rumah, seminggu sekali. Duk je asrama tu. Bukannye duk sana didera. Bukannya duk sana ah macam macam tapi bukan. Bukan aku taknak balik rumah, tapi aku nak try tak balik. Tapi masalahnya takboleh la. Kenapa iye? HE HE HE HE.

Sebenarnya aku ada-ada dengar macam ni –
ada rules baru. maybe kiteorang(pelajar asrama) balik sekali je dalam sebulan.

I LOIKEEEEEE :D
Eh please. I don’t likeeeee. I don’t likeeeeee i don’t likeeeee ! *tiru gaya Hannah,budak dua tahun umurnya yang tak suka makan nasi sambil buat muka comel*

Okay. Aku haraaaaap sangat semua itu SEBENARNYA February Fool. Sebab cikgu-cikgu saje nak tengok reaksi kiteorang. HAHAHAHAHA cepat ketawa cepat. February fool tu. February fool KOT.

Tak tahu lah betul ke tak. Kalau betul,maybe aku nak berulang. Tak sanggup la aku kalau stay. Sanggup lagi aku guna duit tabung aku tu berulang naik bas RM 5.20 pergi-balik. Sanggup je. Tapi i know my parents very well. They wont allow me to do so.

Lagipun, kalau duk asrama pun, boleh je belajar. Kalau duk rumah, lagiiiii belajar. Ihi ihik.

Anyway, bebudak asrama tak semestinya tak boleh berjaya kan?

No comments:

Post a Comment

♥.♥