Tuesday, February 15, 2011

aku dah letih dah. letih sangat nak jaga hati orang ni.

kau yang aku kenal.

aku sedih satu inci,kau dah bagi aku semangat macam aku sedih lima depa. and terus boleh bagi satu senyuman. terus boleh ukir nama kau lagi dengan senyuman tu.

kau sedih. terus aku larikan kau. cuba cerita apa yang kau sedih. aku nak jugak, bagi kau semangat macam yang kau bagi dekat aku. terus kau ukir nama aku ceh macam boleeeeh je.

kau memang pendengar aku. pendengar setia.

kau takpernah pun cakap 'sya bosan aku denga probla mung'

TAKPERNAH.

kau sabar je dengan aku. kan?

and sekarang, aku pun tak paham dengan kau. kau pulak mesti tak paham dengan aku kan?

then. sampai bila. kita macam ni?

aku sayang kau kawan.

No comments:

Post a Comment