Friday, January 7, 2011

TIADA POST BARU.

Paham tak tiada post baru? Ni yang aku rasa macam nak delete fesbuk nak delete blog. *eheh tetiba.

Okay macam nie. Sebab aku takde idea macam takde motif langsung aku taip ni tapi sebab alang alang aku dah bukak blog sambil rasa bosan sebab nampak macam post sama je. tak best la gituu. kan awak kan kan kan?

Bukak pesbuk bosan. Bukak belog bosan. Bukak apa lagi? HAAA ? *eh macam ke arah EUWW*

Well, 2011 is very great. Ceh tak sampai sebulan je dah cakap great dah. Okay with the hostel. With the new juniors. Juniors dekat asrama tu cute cute belaka ye. HAHA. Kecikk sangat. & the seniors also double cute. Sila kekalkan kecutean anda anda semua ye :)

Also, alhamdulillah aku naik kelas. Now, im at 3 K 3. K stands for? Ala, nak bagitau la ni. K stands for Khadijah. Well, tahun baru pun nama kelas baru ye kawan kawan. Maybe next year, H kot. stands for HASYA. HAHAHA. eh takdewwww la macam tu ;p

eh takpela sebelum saya start post yang entah apa apa stop here thank you and bubbye :)

No comments:

Post a Comment

♥.♥