Saturday, December 18, 2010



Rasa rindu ah dekat sekolah. So aku pun dengan begitu excited dengan niat yang berkibar kibar macam bendera Malaysia tu-haaa sebab nak tau HOW MANY DAYS MORE TO BACK TO SCHOOL. * bagus betul. Dah la tenga syiok syiok cuti tetibe ingat dekat sekola HAHA

& memang niat yang berkibar kibar nak sekolah tetibe runtuh jatuh menjunam dengan tiba tiba tanpa cakap sepatah dua. Sebab apa? Niat tadi Niat MEMANG PALSU! HAHAHA

Biasanya, kalau memang excited dah nak dekat sekolah, sepatutnya happy la sebab dah berbaki two weeks untuk bersekolah. Untuk menjamah kerja sekolah dan menjamu pelajaran. Tapi aku? Aku dengan niat aku yang tadi bukan main tak sabar sabar macam aku duk tunggu slip result je and tetibe DUSH -,-’ Sebab tak percaya, sekolah dah nak dekat. Bukan sekolah dah nak dekat, Sekolah tu memang stay situ dah, tak pergi mana mana. Tapi, cuti sekolah dah nak berakhir. Oh Maaaaaaaaan -_____-’

Guna ilmu math, kira HARI DAY-BY-DAY. Der, tak percayaaaa! Two weeks MORE? Aku? Ready ke belum ah? Kalau mengikut persiapan nak ke sekolah, ada ada macam gaya ready. Tapi tuan punya badan nee-haa tak ready ni. Dengan otak yang dah lama holiday macam tuan punya otak yang holiday sakan SANGAT. & dengan badan yang dah lama tak bangun pagi pagi (UPS!)

Sekarang nak refresh form 2 chapters. Sebab, PMR kan melibatkan three former, form 1, form 2, form 3. Kalau form 2 pun, dah macam orang tua yang tak nyanyuk pun aku yang empat belas ni dah tak—tak ingat sangat. ‘Dude,bukan tak ingat. Cuma... HAHAHA’. Apatah lagi chapters for form1. Oh NOOOOOOOOOOO.

Ni yang aku rasa macam nak berhenti sekolah then pegi menjaja nasi lemak around sekolah. HAHAHAHAHA *astaghfirullah. Mengucap SYA Mengucap :P

Baiklah, pengajaran bagi ayat di atas – Jangan Holiday Sakan Ye Anak Anak.

Taknak SEKOLAH ! Nak kahwin. HAHAHHA. Bundus budus budus -.-’


No comments:

Post a Comment

♥.♥