Saturday, November 20, 2010

EPL - Im Arsenal forsure.

English Premier League / Barclays Premier League.

Guys,pelik ke kalau aku yang dah jelas label sebagai perempuan ada minat macam si adik adik lelaki aku minat. That is, bola sepak. Tapi sebenarnya aku bukan minat macam adik adik aku minat. Diorang kalau minat bola. Eg ; Izz. Oh yes. Izz tu,kalau dia online je. Mesti dia sibuk jugak carik pasal latest M.U. Kalo si Rooney (pemain MU) tu sakit ke . . pegi honeymoon ke . . ter-gaduh dengan wife dia ke. Mesti si izz tu carik jugak nak baca berita penuh. Bukan setakat M.Utd je izz korek. Arsenal pun. Aku yang minat dekat Arsenal sebab adanya pemain-pemain gantang dan exactly, cuteee :D

Aku bukan yang sanggup berjaga pukul tiga pagi sebab nak tengok Arsenal lawan. Better, aku sambung mimpi indah aku tu. bukan setakat pukul tiga pagi, pukul sebelas malam pun, aku dah rasa macam 'ah bia je la malas lah nak tengok' 'eh lewat sangat tu better aku tido' 'malas ah nak tengok'.

Aku bukan yang 'care' sangat dekat bola tu. It just,aku minat bola sebab..

aku boleh carik gaduh dengan adik aku. ESPESSSSELI, izz & rifqi. HAHA.

kalau arsenal menang ke, then M.Utd kalah, mula lah aku buat diorang geram. Buat diorang panas. Dush. Gaduh sekejap. Berdamai pulak kemudian.

'air dicincang takkan putus'

Kan?

Serious. semalam, arsenal lawan Tottenham. & aku rasa,semalam tu, Permainan Tumpuan. First half, Arsenal dah score dua dah pun. & on that time, aku tengok bola macam bukan dekat stadium. (Memangla bukan dekat stadium sebab rumah nama pun RUMAH kan?). Biasanya,kalo nak tengok bola je. Mesti ada je yang bising yang cakap 'kaloh doh arsenal kaloh doh'. Sape lagi,kalo bukan si pembangkang. si IZZ & Rifqi. Diorang,tu M.U.fans. Semalam tu, kalo arsenal score pun, rasa macam SUNYIII je. *biarpun semalam tu tengok bola dengan Abah.

nasib baik abah ummi nana nayli tiff teman along tengok arsenal. . kalau tak,dah lama dah along just tunggu full results.

Takde semangat lah kalo takde orang nak teman. Biasanya ada izz,rifqi. yang buat lagi riuh rendah. tapi dah diorang stay dekat rumah TokWan dekat Perlis tu. SUNYII la aku.

Dah la semalam Arsenal kalah dekat Emirates Stadium sendirik pulak tu.

arsenal tak-habis-main pun aku dah tido dah HAHAHA :D

kesimpulan : best ape ada adik ramai ? HAHAHAHA *big laugh

No comments:

Post a Comment

♥.♥