Saturday, November 27, 2010

Aston Villa 2-4 Arsenal :)



*big smile.

Oh hai :) memang tak patut tak patut lah kalo si Arsenal tu kalah dengan Aston Villa. Sebab apa? Sebab, nak-kata-pangkat-arsenal lagi tinggi lah. & disebabkan aku addict dekat Arsenal, sebab itu lah aku cakap, tak patut kalo kalah. & YES,semalam Man Utd pon lawan jugak :) and memang aku percaya dua ratus lima puluh persen, MAN UTD memang agak-hebat. sebab, pegang rekod tanpa kalah. *good job MU :)

Heroes For The Last Night - Andrey Arshavin / Samir Nasri / Marouane Chamakh / Jack Wilshere.

this is my Marouane Chamakh ♥





and btw, aku memang dah pasang niat awal awal dah. 'nanti nak post dekat wall Izz,nak perli dia, Arsenal menang HA HA HA' *evil laugh. Disebabkan hari ni, aku dikurniakan kesihatan yang tak berapa baik, online pun-sekejap-sekejap. taip entry ni pon,perlu kesabaran yang tinggi,sambil perang mulut sebab bersilih ganti kena online-sekejap NANA-sekejap aku :/

Dush! Izz dah post dekat wall facebook aku dah. Isk budak tu. Teringat sangat dekat kakak sulung dia ni. HAHA. Dah tu, tengok notifications, terselit 'Izzul MUFC commented on your wall post'. Dah agak dah budak tu rindu aku. HAHA. Tau dia komen apa? Uh. Pasal MUtd dia lah. Macam macam lah budak tu -.- dah dia duk dekat Perlis dah dua minggu dah. ingatkan rindu aku. PERGHHHH =.=' (sebab aku rindu dia-aku cakap cani HAHA)

& sekarang, arsenal go to the second Premier League Table. and yes IZZUL IRFAN, you're won! :) tapi kan, aku rasa macam sempat satu hari je arsenal boleh kekal tempat nombo dua tu. sebab, malam nanti Chelsea lawan, & and maybe . . arsenal go to the third one :) tapi OK apa top 3 ?

*
bila Arsenal nak lawan team Malaysia ?

No comments:

Post a Comment

♥.♥