Saturday, October 30, 2010

Oyeah!

Cuti ? HA HA HA. Oyeah !

untuk yang bergelar pelaja malas sekolah, you can smile broadly then. HAHA. baru je pasang niat taknak pegi sekolah ai ni sebab letih lah tu lah ni lah, makbul weh makbul niat aku. HAHA. tadi, aku sebagai kakak yang sulung lagi baik kejutkan adik-adik aku. Biasanya, aku yang mula-lah pasang volume kuat sekali, suh BANGUUUN BANGUUUUN.

Semenjak hidup berulang ni & berstatus pelajar berulang, adik adik aku kena bangun awal pagi dari biasa. sebab, pukul 6.50 kena bertolak dah. HEHE. and sebab aku yang malas nak naik bas tu, pegi sekolah everyday with Abah pagi pagi. tens tau abah (:

eh lari topik sebenar pulek. so then, bangun-lah adik aku umo darjah dua yang berkibar kibar nak pegi kelas Qira'ati sebab, Nana neh sekolah sesi petang.

Izz : Nana, mano skoloh hari ni ! cuti ! kelate meney(menang)
Nana : cuti gapo nyo ?
Me : cuti bola lah. doh meney !
Nana : cuti ko bola lah,bukey cuti sekolah !

Oh memang beliau sangat bersemangat untuk pergi ke sekolah. HA HA HA :p! Then beliau sendirik yang salin pakaian yang pakai baju biasa. Sindir abang dia, 'eh bakpo dok pakai baju tadi nyo?' HAHA. Best betul hari ni. Tens RED WARRIOR. boleh lah aku sambung jadik sleeping beauty biar lagi beuaty. HA HA HA.

Hujan Lebat -____-'

No comments:

Post a Comment

♥.♥