Monday, October 4, 2010


Photography Graphics, Tumblr Photography



oh yes. finally we will, HAHA. dah lama aku tunggu tau? baru kau rasa nak buat reunion tu. dah duatahun dah takjumpa. sorang sorang pon yang pendiam dalam kelas sekolah rendah pun dah jadi banyak mulut dekat sekolah menengah. yang kecik taim kecik dah jadi besa panjang dah sekalang. yang dulu dulu aku ingatkan dah tak tertego aku dah. tup tup ada fesbuk siap tego cakap rindu lagi. apa lagii ? yang dulu taktahu pape,and skang dah main kayudua tiga. okay, main main lah :/ and aku jugak lah yang dulu and sekang maintain lah cani. tapi ada sedikit makin somel gitu. HAHA. aisehh. nak perasan pon,tetibe pegi puji diri sendiri dekat belog gitu. Haih. Sungguh, aku rindu dekat semua kawankelas aku taim standard six tu. sorang sorang pon comel comel lagi. rindu sangat sangat. okay. i wish, semua boleh attend reunion tu. BIG WISH from me for sure :)

No comments:

Post a Comment

♥.♥