Wednesday, September 1, 2010

HH ; izz, sejuk lagi tak air tebu tuu ?
Izz ; angguk (sambil minum air tebu)
HH ; apa die ?
Izz ; sejuk !

Sejurus kemudian. Izz pon tanya aku dengan soalan ni. Aku si penjawab soalan yang tak tahu nak jawap apa .

Izz said ; along, kalau la orang tanye kan.. sejuk tak air ni ? (ala, macam awak tanye izz tu) so, nak jawap apa ? Dah la sambil minum . Nak geleng kepala nak cakap TAK TAK ! SEJUK , nanti orang cakap , TAK SEJUK . tapi actually SEJUK . Nak angguk angguk , nanti orang cakap , TAK SEJUK pulaaak . So, nak jawap cane ?

I guess.. betul jugak adik aku tuu . Terdiam aku seketika. Kelu sekejap..
Aku cakap, nanti awak tanye Abah. abah kan banyaaak lah idea yang betul betul berisi :P
(actually taktau nak jawap patah apa)

Abah cakap ; Laa. Minum dulu, then lepas tu cakap TAK SEJUK o SEJUK. Kan senang .
.
See ? kan betul.. abah kan banyak idea yang bernas lagi berisi punya lah ;P
Yeah. Kekadang rasa jugak dicabar duk ngan adik Izzul Irfan tu.

Bangga la jugak si HH ni, sebab sebab, dulu adik aku tu tak dapat A, subj Maths tu.
Then exam midyear tu, aku yang di-ANNOYED pon mengajar dia.
(dah tahu esok tu exam math,baru setat nak revise,cakap tak paham itu itu itu)
Bok Bok ! Izz dapat semilanploh subjek maths tuu. See ?
I bebangga dah double triple ! :D *aku bebangga kalah dia yang menjawap soalan.
Izz skang dah bepangkat Ketua Pengawas Pusat Sumber Sekolah.
Wohhh -____-‘
Taim dia interview nak jadi PSS tuu, sempat lagi cekgu tanya,
“awak adik Hasya eh?”.
Izz cite pulaaak kat aku. agak la rasa, eh cikgu ingat lagi aku. HAHA :)

izz, ilebiu lah dik :D

PS. kalau izz bace ni, *segan i.

No comments:

Post a Comment

♥.♥