Friday, September 3, 2010

:/

Oh babai !

Tinggalkan kerusi hijau yang aku rasa ada kesan lepas aku jawap setiap kertas
(dan memang,kalo aku duk perah otak,sekali ngan kerusi aku perah :/)


Tinggalkan meja aku yang plain dan BETUL aku tak conteng teruk teruk
(aku ada la conteng sikiiiit je, sebab memang aku takbole tengok kosong je)

Tinggalkan kawan sebelah yang salu bagi liquid kat aku and ade la one day tu dia bawak dua liquid, then pass kat aku. Sungguh rasa terharu T.T
(boleh sangat nak beli liquid tapi rasa bertuah ada kawan sebelah)

Tinggalkan kawan sebelah yang selalu tanya aku ‘sya,siap doh? Jom anta !’
(oh maaaan! Dia bijak wuuuu. Suh aku anta cepat suh teman dia, dah la aku neh tak berapa konfiden dengan jawapan aku)

Tinggalkan kawan hadapan yang selalu pusing belakang tanya aku
(and kekadang aku rasa besalah jugak kalau tak jawap)

Tinggalkan cikgu cikgu yang lalu kat meja aku and tanya aku “IC awok mano?”
(aku saje je buat buat lupa bia cikgu tego aku. amik berkat weh >.<)

Tinggalkan public phone yang selalu aku terjah lepas aku jawap setiap kertas,
(lepas jawap exam,aku pegi luah kat ummi abah. HIHI)

Tinggalkan dhobitoh(pengawas) yang cun melecun yang tegur aku “awok,tokleh tepon deh maso ni)
(lebih baik sayo dengar ummi sayo kecek(cakap) dari awok kecek)

Dan. Aku takkan lupa. Tinggalkan KERTAS EXAM yang black and grey tuuuu.
(nak request,nanti boleh tak,kertas exam,colourful? Boleh laaa.eh?)

*gaya aku cakap macam lepas REAL exam dah dah HAHA

Sungguh. Sekola aku memang lah tersergam indah dengan tabiat sorang sorang yang pergi mana mana dengan buku and ade la satu orang ni aku jumpe kat kantin. Dia tido bersama buku. Oh Yeah. (dio takpo la ready doh sebab tu dio tu tido). Mana mana pon jumpa pelajar bersama buku. Kan bagos kalau Minggu Membaca tu taim big exam. Okay dah sahsah hot meletup lah sekolah aku sebab sume pelajar dah tanam sikap membaca tu dalam dalam. (and atceli ade y tak cukup ready dengan exam,and im the ONE of them).Ade la satu hari ni, aku pegi menghafal betul betul dekat longkang(hey,longkang sekola aku dalam plus, kosong ye, takde maknenye aku pegi menghafal tepi longkang busuk busuk ni),then aku pegi menghafal kat situ, ‘lalu’ lah sorang kawan aku. “habis doh ngapa sya ?” Oh okay. Dia perli akuuu! HAHA. Then, aku pon tanye la dia balik. “err. Mu mu?”. Okay. And memang padanlah dengan muka si penanya nih, dia jawap, “sume dah,nak refresh balik je”. Uh bagooos la dia!(:

For the big exam soon, how will it be ? I guess. More worst and for sure, more BETTER.
(tpi kan aku harap takde la yang pegi menghafal kat tandas)

SO, good luck utk SEMUAAAA .

Form 1 dengan FINAL EXAMnya. Form 2 dengan PMRUnya. Form 3 dengan PMRnya. Form 4 dengan SMUnya. Form 5 dengan SPMnye.

*so now,layan 'hubby' masing masing okay, kasi ia HOT.

AN EVEREST OF LUCK babes ! :)

No comments:

Post a Comment

♥.♥