Thursday, August 19, 2010


*tak rasa si HH ni excited pelik pegi scan bendalah ni then paste kat belog?

actelli la kan, bendalah tu paste kat atas meja dalam dewan. tapi si HH rasa dia excited, dia request nak satu lagi untuk 'simpanan' lah rasanya. then dia pegi paste kat belog. nilai murni betol. HAHA.

bagus la jugaaaak. HH dapat meja yang plain. so dah tak naaak dah pegi spill out words kat meja tu. (tak pasal pasal dapat nota sindiran kat atas meja tu macam past onee). for suree, meja somel diberi kat sayaa. dah la dalam tu rasa luas sangat space dia. cekgu pooon. bagi space luas sangat. susah saya nak intip intip kawan saya. kooot koot la kawan saya tabley jawap ke? (kan baik jugak HH ni)

dua kertas dah jawap. dalam 11 paper jeee tak jawap lagi. 22nd ni jawap Bahasa Melayu. even si aku ni berwarganegara MALAYSIA dah terpampaaaang kat i/c tu, tapi rasa macam GRRL nak jawap BM tu. kalau aku cakap tak pernah score A BM, whats yr feedback ? Hii =.='. i guess. tak penaa lagi dapat A subjek tu (secondary version lah!). Trial ni, aku nak jawap betol betol. nanti dapat kertas utk buat karangan tu, aku nak selit banyak isi-isi dalam tu. Hikk. nanti aku nak bukak kamus dewan. nak hafal satu satu memang rasa di-reject dah dalam otak ni.

*aku malas dah nak karang panjang panjang kat belog ni.

Love,
HasyaHannaniRuziman.

No comments:

Post a Comment

♥.♥