Monday, August 30, 2010

Im Sadly Waving You BYEBYE :(

Percubaan PMR(U); 19th AUG 2010 - 30th AUG 2010 :)


Already G-Gone :)
*nampak macam harihari tu harihari musuh sedunia

its so guh-reat to say that, im waving you babai.
so so, dah mesti dah, kalau lepas exam.
makhluk bumi, ada yang menanya antara satu sama lain.
dan, ada pulak makhluk bumi yang bertuah menanya si HH yang terkelu separuh sedar menjawab dengan penuh rasa tak konfiden.
"sya, gano mu? buleh full dok ?"

typical answer; "oloh. gitu lallu mu. tau la mu bulih jawap :p"
*lebih baik SENYAP daripada berkata-kata laa kan ;p
Oh ye la, kalau jawap, "alah,senang je rasa."
kalau tak dapat FULL, memang boleh buat muka kebal lah.

kalau jawap, "entah la weyy. boleh..takboleh.. KOT"
dah mesti orang tu cakap aku ni, tak konfiden boleh berapa.
atceli kawankawan, aku memang tak pandai nak jawap soalan sebegitu rupa.
'em. taktau laa. sebab full tu rasa GRRRRL. BM susah gilaaa!'

okay la kawan. aku rasa, better tunggu result.
then bolehla kauorang tanya aku, SYA DAPAT BERAPA?
dan. aku dah boleh jawap dengan penuh konfiden dah.
sebab result dah tau dah.... :p

No comments:

Post a Comment

♥.♥