Friday, July 2, 2010

SPAIN ((:


HAHA. demam bola. aaah tade kejadahnye aku demam sebab itu fifa world cup. for sure, im more addicted to Spain ye kawankawan. its just my hero, stuck at there. guess what, and hell yes. he is, Francesc Fabregas. he got double F btw. see, he got big chemistry with me. HAHA. dan juga David Villa. pergh =____=', itu david la cakap mau IN manUtd. tup tup, he's now with Barca. aah, saya dah support barca la. no more arsenal kot. fabregas ponn, he's not one from Arsenal FC. back to main topic, S-P-A-I-N ;)
aku rase la, key players SPAIN ni ade dua je. HAHA yang betol betol key players. Fernando Torres && Francesc Fabregas je. Hik. do the best ye. nanti Spain lawan nanti, pakai baju Spain tu siap siap. kalo boleh, pakai tiga jam lebih awal. HAHA semangat kena ada semangat kena ada! (: *aku cakap ni gaya ala-ala pemain pemain spain tu. and aku rase, dorang pon dah ketar segala macam nak lawan world cup nanti. HAHA. nanti enambelas Jun, ready ye. kita lawan Switzerland. HAHA mesti couch spain tu berbangga ada fans macam aku ni. setia menanti. da la dalam family aku ni, aku sorang je yg spain. izz lak, england. kalo ayah aku, Brazil. adehh =__='. tapi kan, ayah aku support aku jugak tau. atleast beliau ada semangat beli baju Spain ntuk anak sulung dia neh. tenkiyuk la abah :)

Wed 16th June ; Spain Vs Swirtzerland :)

love,
HasyaHannaniRuziman

No comments:

Post a Comment

♥.♥