Friday, July 2, 2010


HAHA. nampak? sekeping betul saya -__- aha. baru sedar kut. sekeping gilaaa.
aku rase dah makan banyak dah cuti ney. taim snap pic nie, tenga tunggu makngah amik kami
pi Gua Kelam. aaaah da lame tak jejak gua tu. Cave Of Darkness betul. in this picture, aku & sepupu aku yang kedua. HAHA proud kot. meh aku nak cakap ni, ini budak umo tigatahun tu, sepupu aku yang kedua. she got double D, damia dhamirah. used to call her, Miaa ! HAHA. nama tu dah rase familiar dah. she called me, Kak Long. HAHA terasa diri ini along. cehs XP

DD, she is three years old. sudah bersekolah. (:
she loves sticking up with my granny MORE than her mummy. jealous i ! sebab dulu, i sallu rapat nan granny i tuu. tapi takpe la, i dah rase i ni tua nak stick up ngan nenek i. HAHA. die tak panggil nenek i tu "Tok", dia panggil "Mak". AHHA. itu yang spesel tu. even i stick up ngan nenek i salu, but i used to call her "Tok". tak panggil "Mak" pon. segan lah. takkan la, umi aku pon panggel MAK and aku wat janggal pelik aku ni panggil MAK.

DD, is a eldest daughter of Azaid & Farawahida ;)
Mia tu anak paknjang aku. muka dia pun agak sejibik macam paknjang aku. paknjang aku pon chubby comel macam dia lah. HAHA aku sayang paknjang aku. EHE sebab, he gave me everything that i say I WANT. ceh tade la sume bende, beliau bagi. serious paknjang ni pemurah. HAHA. thank you ye! >,<


No comments:

Post a Comment

♥.♥