Thursday, June 9, 2011

kau maki aku ye?







Senang je kan, kau suruh aku jaga hati kawan kau tuh. Kau tuduh aku macam aku takde perasaan. Kau maki aku macam aku bukan seorang manusia yang mempunyai perasaan. Apa kau ingat, senang nak jaga hati orang? Hell-o, hati aku sendiri pun kau tak endah. Eh tlglah, im sick of all this. Kenapa kau selalu je macam sibuk hal aku? Sukahatiaku lah nak buat apa. Diri aku. Hidup aku. Jangan kau ingat kau dah besar,aku kena hormat kau. Jangan kau ingat aku berlainan jantina dengan kau,boleh ada rasa takut dalam diri aku terhadap kau. Kita sama-sama manusia. Kita sama-sama makhluk ciptaan Allah yang bakal dihisab kelak. Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment