Sunday, April 10, 2011

nak tahu tak?

nak taknak nih? okay nak kan? good. hah? taknak? hey! sape sape cakap taknak pun. ah ape aku kisah kan. kalau taknak,cepat cepat tekan pangkah merah tu dekat bar atas sekali. susah ke cara tu? takpelah, pergi dekat windows then tekan shut down. kalau still nak guna desktop / lappy anda, tekan restart. senang kan?
(ape aku buat ni macam nak buat tuto pasal shut down the computer la pulak)

okay macam ni,tadi aku pegang title 'student' pegi sekola bukan MACAM biasa. bukan macam biasa sebab biasanya pukul 7.25 tu dah tutup pagar utama asrama and aku kalut kalut (cepat cepat) lari dengan Adibah Yasmin. sebab biasanya 7.20 tu still dekat bilik. haih. dah la kalau lewat,kene makan bunga cengkih. tapi, I rela je. rather than aku makan sayur-sayuran tu. NO WAY MAN. aku rela bayar RM 2 untuk denda sebab taknak makan sayur.

taknak cakap pasal sayur pun actually.

nak cakap pasal. card reader aku. HAHA bukan dicuri pun. perasan gila aku. macam lah ade yang nak curi bende tu? HAHA. adeeeee je dekat rak buku. hihi. sebab hari tu, kalut kalut cari. so tak nampak lah bende wane pepel tu :O

okay bye kene off cepat byeeeeee


No comments:

Post a Comment

♥.♥