Thursday, April 7, 2011

LOVE.

Assalamualaikum & Hello.

Apa habaq semua ?

Cek rasa lama dah cek tak post benda kat sini. Satu habuk pun takda yang menarik. kalau sepa sepa yang dah lawat blog cek ni minggu lepas, memang bila hampa tengok balik, benda sama lah kan? Header sama, background sama and lagi boring, post sama. Haih. Almaklumlah cek sekarang susah segala nak online. Cek kan duk asrama sekarang. Bukan sekarang, now im at home. AHA baiti jannati :D This week, cek balik. Disebabkan last week cek tak balik, this week cek balik awal sehari. Normally, bebudak asrama balik hari petang khamis kan? Tapi,cek balik petang rabu. haha hari ni hari khamis, so cek pun TERponteng sekolah. i have my own reason oyeah :P

OH btw hampa tak rasa nak meluat ka hah duk berdialek utara ja memanjang ni. Bukan hapa, cek duk practise la. Cek ada spupu baru oh. anak pak njang cek. bukan pak njang sorang, dah mesti with his wife lah. kalo sorang kang, pelik jugak. whooopsie.

oh bercakap pasai sepupu cek lah, dia baru ja lahir. lahir kul 6 pagi satsat. tadi time makan pagi pukul 8. (bebudak sekolah tak recess lagi whooooo :P) dapat la mms dia. comel. perempuan. 2.7kg. kira besaq da la tu kan? sebab bagi cek, below 2.5 tu kecik. ahaha pepandai je buat alasan sendirik :D

pasai nama dia, cek tak bole nak bagitau. bukan hapa, bukan nama dia tu rahsia. bukan. sebab kan baru ja lahir tu, so semua duk konfius sebab semua semacam satu kepala nak buat nama hasya hannani. haha kidding kidding.
maybe nama dia double jugak. kalau aku HH. kakak dia DD. Damia Dhamirah. pompuan jugak ;)

tadi tengok dia thru mms. comel sangat, ahah. macam aku. so sapa sapa yang cakap aku tak comel tu, nanti siap ah hampa siap siap! dah sure dah pak njang cek marah kat hampa sebab kan anak dia COMEL macam cek. hihi. watchout. cek comel tau. kah kah kaaaaaha :DD

cek duk rasa tak sabaq sabaq la nak jadi babysitter. haiyoh. cek rela ja jadik baby sitter, asalkan dia bukan umoq 2 tahun ke atas. sebab cek tau sangat la, kalau two years and above DAH BOLEH BERJALAN and duk merengek nak pegi ikut suka dia. aku suka yang bebudak tak boleh jalan lagi. biaq pi lah aku nak bawak dia pi mana. kan? nanti tak pasai pasai maknjang aku tak bagi dah aku jaga anak dia.

haih maybe cuti bulan enam kot aku balik perlis. and boleh tengok budak tu. haiyaaaah. dah mesti time tu boleh dah sebut HH. hahaha. gila apa, baru ja dua bulan, dah boleh sebut HH. kalau abah tu takpa la jugak kan.

'sabaq la baby baru. bukan ceq takmo tengok ang. tapi cek busy. sekolah memanjang. ang tau apa. HAHA'

haih actually aku jeles sebenarnya hari tu Mawa & Tasneem Hamzah dapat anak saudara baruuuu! Aku nie, duk tunggu mak menakan(saudara) aku ja. kan aku eldest. mana nak dapat anak saudara aku tu, melainkan, aku yang nikah dulu, then baru lah adik-adik aku dapat anak menakan HAHAHAHAHAHA no no. belajaq dulu HASYA belajaq!

okaylah adik aku duk tanya bila nak siap bila nak siap. takpa lah gtg byeeee :')

No comments:

Post a Comment

♥.♥