Friday, July 9, 2010

Belog aku, belog menyayat hati ? ;p

HAHA macam sebak gitu ade orang cakap camtu.
Nanti aku uat belog aku ni, belog tidak menyayat hati.
HEE aku ni da la rarely update bendalah ni.
Macam tak bessssst gitu.
Kalo bole nak update everyday.
(HH,gaya macam kau ni berulang je :p)

Yaw Yaw.
HH betul betul ase nak berulang.
Tetibe terdetikk homesick super homesick.
Whoaaaaaa ;(
Last day taim outing nan ummi&abah,
Aku ade gitau, “umi, kalo alg na berulang a week boleh?”
Aha for sure umi cakap, BOLEH JE :))
Tapi berasa cam annoy lak bende tu.
Kalo na berulang a week,
Dah sah sah kene bawak balik banyak BUKU
Kankan?
Harap harap tak jadi cam taon lepas.
Mulemule berulang ntok dua hari, then berulang sampai akhir tahun.
HAHAHAA :PP
Alah, taun ni kan ade PMR(U)
Rela la berkorban, jao sikiiiiiiiiiiiiiiit je ngan ummi
Takkan tabole, manja betul. HAHA
Pray for me yeah? HIII :D
*alah biase la anak sulung, xkkan xmanja.
Kannnnnnnnn? Hee.

Tapi tapi,
I tell ummi, cancel ah berulang uh.
Wat penat driver BAS je nak pikul aku.
Kalo berulang, misti dah kene naik bas :(
Kalo taim zaman berulang dulu tu,
Bas kan betolak awal, around 6.40 camtu ah
Aku ni da la bangun lewat,
Then pegi naik TAXI
Lagi gempakkkkkkkkkkk HAHA
Plus dapat pakcik taxi yang dah berusia,
Lagi laa gempak. :D

Conclusion; just berulang for two days. HAHA :D

No comments:

Post a Comment

♥.♥